söndag ' you tell me this is for the best ,

Så sjukt fint väder det är! Soligt, blå himmel och säkert några plusgrader ute!
Dagen har innehållit skoterkörning, flera fastkörningar och ja, till och med i "ovarnevattnet" (när vattnet kommer upp på isen).
Jag var till och med så skillad att jag tippade, haha! Men pappas spår lutade jättemycket & hur mycket jag än lutade åt andra hållet så ville inte skotern dit jag ville (A) Nej men ärligt talat så skrattade jag så jag trodde jag skulle dö. Jag tyckte det var jättekul, att jag var så klantig.
Alla skrattade så, så det bjuder jag på (=
När vi kom hem städade jag lite i köket, så pappa blev skitglad! =)
Så det blev pizza till middag :)
Egentligen skulle vi ätit Thaimat, men det var stängt :/
Bjuder på lite bilder:
Massa kortspel hos Martina.
Efter middagen igår som bestod av grillat, så intog jag årets första mjukglass! GOTT SOM F*N!
Pizza till middag idag =)
Egopic på slutet:
Haha, ingen kommentar :P
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ciiz

nu vill jag också ha mjukglassss :D

2010-04-11 @ 17:22:02
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: Julia & natalie

Cool blogg kolla vår vardags blogg!



Cool blogg kolla vår vardags blogg!



Cool blogg kolla vår vardags blogg!



Cool blogg kolla vår vardags blogg!

2010-04-15 @ 19:41:04
URL: http://nataliejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0