tisdag ' my first love broke my heart for the first time ,

Nu mina kära läsare tänkte jag gå isäng. Har varit jättetrött sedan klockan sju tidigare ikväll.
Kan ju i och för sig bero på att nästan direkt jag kom hem från skolan så satte jag igång och städade övervåningen..
Inte mina syskons rum och inte mitt, men resten. Det var ganska jobbigt.
Hjälpte just, eller ja, jag gjorde det själv, lillebror att renbädda sängen, så nu får han sova gott inatt!
Hoppas jag får sova bättre inatt. Sover så dåligt nu & det gör mig irriterad..
Ska iaf lägga mig med psykologiboken nu, har prov imorgon om utveckling. Vi får väl se hur lång tid det tar innan jag somnar med boken i fejset eftersom jag är fruktansvärt trött och boken råkar vara väldigt väldigt tråkig, hehe :]
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0