tisdag ' we're just friends, what are you sayin' ?

Har just ätit lunch med Nellie, mumsigt :)

Har även hjälpt henne städa, så nu har hon fint hemma hos sig! Städade även mitt rum igår, så nu har jag otrolig träningsvärk i ryggen. Men jag överlever :)

Hoppas verkligen på att det är fint väder sen efter skolan också, då ska jag plugga in MP3n & ta mig ut på en promenad! Det är så skönt & jag får sån energi! Vilket gillas!

Gick med mamma och Brons igår, det var nice. Fast Brons var och sprang i ungefär hela skogen, sen försökte han verkligen alla trix han kunde för att slippa kopplet sen! Men han lyckades inte så bra :] Haha!

Det fanns en tid när jag verkligen
trodde att du var du.
När jag inte såg dig för förändringen.
Visst, alla förändras. Till utseendet men
inte personligheten.
Nu har jag insett att jag har varit
alldeles för snäll, alltid gått efter.
Nu tänker jag vara snäll med mig
själv & försöka få ordning på allt.
Just nu vet jag inte vart jag vill vända mig.
Du gör allt komplicerat..


Kommentarer
Postat av: my

Sv: japp de har du rätt i ! :P

2010-04-20 @ 11:09:55
URL: http://myranw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0