torsdag ' if you meet me halfway ,

Jag blir galen! Har den låten i huvudet & jag får inte ut den!
Imorse vaknade jag fem över sju. Vilket innebar stress. Jag skyndade mig allt jag kunde, men taxin fick ändå vänta på mig. Menmen, jag var ändå inte sen ut, bara nån minut efter syskonen.

Har haft VOMS nu, gjort gruppuppgift eftersom Berit är sjuk.

Psykologi tjugo i elva till tjugo i tolv. Vi ska se nån random film.

Sen slutar vi och då ska jag... fördriva tid tills bussen går hem. Fan vad jobbigt!

 

Hittade denna nyss, btw :)


T h i s  i s  b e a u t y!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Martina

Skit fin bild, så jag snor den av dig :P xD

2010-04-29 @ 21:19:10
URL: http://tinahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0