torsdag ' it's supposed to be you and me, right ?

Oh my God så  bra det känns i kroppen!
Har just genomfört ett träningspass bestående av ca 20 min på balansbollen,
diverse basövningar + ca 45 min på pilatesmattan med olika pilatesbasövningar :)
Riktigt härligt om jag får säga det själv!
Startade just ett avsnitt av Cold Feet, engelsk drama/komediserie från 1999-2000-nånting typ, någon som sett det?
Det är bra tidsfördriv i alla fall =)
Nu  när jag tränat är jag nånstans mellan pigg och trött, så jag tror jag ska gå igenom mina låtar lite, se över vad jag ska spela in och vad jag ska plocka bort, sen ska jag nog se Vänner eller nåt & sen sova!
Hoppas verkligen att jag får sova inatt.
Måste ta hostmedicin också, icke att förglömma!

Nu fick jag ett sms så med det avrundar jag detta inlägg, ska nörda lite Twitter och FB nu :]
Bjuder på en vinterbild jag fotat själv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0