torsdag ' you want me to change, but all I feel is strange ,

Hur kommer det sig att man nästan alltid skjuter upp småsaker som att äta frukost tillexempel bara för att man är för lat för att orka gå nerför trappan?
Jag tror vi har ca 10 trappsteg och det är inte ens jobbigt! Kruxet är bara det att det är mysigt att ligga i sängen med lilla rosa datorn i knät. Den är behändig och  den har rätt storlek :]
Skulle äta frukost för typ en och en halv timma sen. Jag har fortfarande inte gjort det. Men nu ska jag! För nu är jag hungrig och magen kurrar!
Bjuder på två bilder:
Jag känner mig vacker! hehe, skönt att vara natural i alla fall :)
nu>FRUKOST! :D


Kommentarer
Postat av: Louise

Jo, hon är duktig LInsaaaan ;)

2010-04-08 @ 16:34:06
URL: http://louuui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0