lördag ' whisper me ...

Jag är ganska så jätte trött..
Borde sova, men det är på ett sätt väldigt skönt att sitta vid datorn och prata med människor och om saker som får en att må bra. ♥
Kände lite igår att halsen gjorde ont efter att jag hade ätit glass. Tänkte  att det antagligen berodde på att jag och Martina satt och sjöng hela kvällen. Tänkte inte särskilt mycket på det, utan satt vid datorn & sen gick vi och la oss.
Allt kändes helt normalt tills idag, efter vi hade ätit middag. Vid åtta. Då började jag frysa och fick världens huvudvärk. Plötsligt började halsen göra jätteont också.
Kom då att tänka på att jag frös väldigt mycket igår också.
Jag tror att jag kommer att bli förkyld. Hoppas inte. Jag vill verkligen inte!
Har inte tid med det heller, för den delen..
Nej, tror att jag ska ta med mig Martina på väg mot sängen. Kändes väldigt lockande nu.
Godnatt alla söta ♥

Kommentarer
Postat av: Vickan

hej

hur går de med designen? :)

Kram

2010-08-29 @ 12:40:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0