måndag ' even the good can be a curse ,

Hej världen! Whats up?
Jag är i alla fall sjuk. Förkyld och lite feber..
Tror dock inte att jag stannar hemma från skolan imorgon.
Vi har musiklektion direkt på morgonen, sen matte, historia och så vidare..
Tror dagen kommer gå snabbt hur som helst, eftersom den är fullspäckad med lektioner.
Känns bra!
Då känns det som att dagen blir lite mindre lång :)
Mer jobbig kanske, men det är ju en annan femma ;)
Sitter och pratar med Megan & Clare på MSN just nu, mysigt!
Samtidigt som jag har bäddat ner mig i sängen med en varm dator på magen :)
Funderar på om jag verkligen orkar lyfta på arslet och gå ner och värma en kopp varm choklad, eller om jag sparar det till senare? Hm.. svårt val..
Jag är väldigt sugen på det, när jag tänker efter. Men som sagt otroligt lat just nu!
Men det är väl tillåtet, eller? :)
Sov i alla fall två timmar efter skolan, var helt död.
Skönt var det i alla fall. Nu kommer jag inte behöva gå och lägga mig mycket tidigare än vanligt, utan kan gå och lägga mig i vanlig tid :)
Nu blev det ett långt inlägg, men jag bjuder på en söt bild:
Saknar att ha röda naglar. Måste måla  dem röda snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0