måndag ' im a mess, you're right ,

Hej hej!
Har varit kass på uppdatera i helgen men men.. Här kommer lite snabb-genomgång:
I lördags åkte Becka hem. Jag surade för att alla andra skulle ut (inklusive Mathilda & Sarah), vilket betydde att jag inte hade nån att spendera min kväll med.. Tills jag blev barnvakt till Jonna & Jill :)
Vi hade riktigt tjejmys hemma hos dom  & såg tjejfilm, målade naglarna & bara skrattade, sen gjorde vi gófika till kvällsfika! Varm choklad med vispad grädde OCH marshmallows är inte fel ;)
La i säng dem vid tolv, sen smsade jag med folk tills Magnus kom hem. Då for jag hem, tvättade sminket, borstade tänderna & landade i sängen just före tre. Klev upp ett dagen efter.
Sarah & Mathilda , (eller egentligen Mathilda & Edvin) ville fara på Norsjövallen & packa grejer & flytta lite. Sarah var liiiite bakis.. Hon kollade vad de packade så att de inte packade fel, sen så hjälptes vi åt att göra chokladcupcakes. De blev suuuperfina!
Vi dekorerade dem med jordgubbar & chokladhjärtan av både mörk & vit choklad. Mumma! Åt dem framför "Vi hade i alla fall tur med vädret. Igen" Så skitrolig film, alltså!
Sen hade jag lovat småtjejerna att sova i våran husvagn, så mamma drog den till deras gräsmatta & så campade vi där. Vi hade tänkt se en film, men vi orkade inte, så vi la oss där vid tio :)
Jonna gick in & sov inne, så det var bara jag & Jill  som sov ute i husvagnen, men det var kul ändå, hon sov som en stock till tio imorse :)
Sen smsa söt-Idah & fråga om jag ville komma till stan & vara med henne (trots allt hennes b-day imorgon :])
& SÅKLART ATT JAG VILLE! Har inte träffat människan på år & dar :)
Så jag gjorde de, vi har fixat naglarna & sett film, awesome! Nu vibbar folk på hennes msn, så jag ska sluta ockupera hennes data :)
Såhär ser naglarna ut :
i know, att dom är snygga? Lika snygga som oss ofc ;)

nu ska vi fula oss med roliga cambilder (A)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Idah

vi är bäst :D <3

2010-08-02 @ 23:15:06
URL: http://idahnylen.blogg.se/
Postat av: Malin

Gillar din bloggdesign ! :) Allt bra?

2010-08-03 @ 11:07:27
URL: http://friis.blogg.se/
Postat av: Vickan

är du fortf på med att fixa min design? :)

Kram

2010-08-04 @ 13:49:30
URL: http://viktoriaidaliastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0