måndag ' the uk:s number one - heat radio!,

Godmorgon!
Här sitter jag, klockan är sju & jag är så gott som klar. Endast frukost & medicin fattas.
Allt är nerpackat & allt är med. Inget glömt. Hoppas jag (A)
Var en zombie för en halvtimme sen. Första väckaren ringde tjugo över sex. Sen snoozade jag fem minuter (en gång), då ringde den andra väckaren, som jag har på tv:n, så då blev jag ju tvungen att kliva upp & stänga av den. Då var jag vaken. Fast fortfarande en zombie.
Gick ner & blötte håret & tvättade ansiktet, då försvann lite av tröttheten.
Här är iaf det jag tänkte visa. Nu ska jag sluta babbla :)
Snygg bild, I know, men jag orkar inte beskära den. Ni får levamed den sådär :)
Nu ska jag iaf gå ner & inta lite frukost.
Vi hörs lite senare,
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0