onsdag ' just bang a drum ,

Hej!
Kom just hem från skolan. Ute regnar det.. Inte kul alls!
Gick på ICA idag och postade brevet till Clare :)
Hoppas hon får det snabbt så hon kan skriva tillbaka!
Hoppas Megans brev kommer snart också! Vill läsa det NU!
Verkligen spännande!
Tydligen så ska vi tillbaka till Norsjö igen, haha!
Städa ur huset, det lilla som är kvar & sen äta thai mat!
Yay! Jag älskar det!
Sen vet jag inte vad jag ska göra. Antagligen sitta vid datorn & prata med mina nyfunna vänner :)
Ringde dem idag, det var nervöst! Lite svårt att höra vad de sa, det brusade så mycket när de åkte buss.
Kanske borde ringa ikväll när de är hemma & när det är lite tystare :) Bra idé!
Dagen bjöd inte på något speciellt faktiskt.
På engelska B så skulle vi skriva 400 ord om vi trodde att vi är kapabla till att döda en annan människa, antingen på grund av att man är hotad själv, eller om det gäller någon annan, tillexempel en vän. Väldigt knäpp uppgift, men jag gjorde den i alla fall klar!
Slänger in en fin bild:
Länge sedan jag åt avocado nu :) Måste köpa hem det snart!
Nu ska jag njuta av musik på Spotify, ha en fortsatt bra dag!
Puss! (xx som Clare alltid skriver) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0