söndag ' someday we'll meet ..

Har just fixat naglarna.
Har extremt tråkigt så här kommer lite bilder:
Naglarna före:
Neonrosa. Tog med blixt för att det skulle bli bäst ljus, så färgen ser lite ljusare ut.
Efter:
Tog bort nagellacket och filade naglarna. La på ett lager nagelbandskräm och handkräm.
Eftersom jag börjar min praktik på onsdag, så kan jag inte ha nagellack. Eftersom det inte är särskilt hygieniskt när man jobbar inom äldrevården.
Jag älskar min gröna hood! Känner att jag antagligen kommer dra på mig en förkylning, så idag har jag värmt mig med lite varm choklad och min sköna tröja + en filt :)
Köpte den på Cubus för 200 kronor.
Edvin tycker att jag ska läsa "The 39 Clues", så efter att hans lånetid hade gått ut, så lånade han om den på biblioteket åt mig :)
Ha en trevlig söndagskväll - det ska jag!
Ska försöka bli lite piggare till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0