söndag ' te amo ,

Sitter & lyssnar på The Hits hemma i mitt egna rum! Underbart att vara hemma igen! Även om jag älskar att vara borta, så älskar jag känslan av att komma hem, minst lika mycket!
Bloggen har fått vila lite nu under veckan som jag varit borta. Men det har varit skönt! (Okej, medger att jag längtat efter att blogga flera gånger, men eftersom täckningen har varit sämst där jag befunnit mig så väntade jag till nu istället).
Vi har hunnit med massa bad, skratt, sura miner, flera avsnitt OTH (en hel säsong) och en massa annat kul!
Bland annat titta på små gulliga chihuahua-valpar! Så grymt söta! Beckas familj ska skaffa en! Jag är avis.. :)
Mötte upp familjen på Max idag i stan & åt middag med dem, sen åkte vi på Solbacken & kollade runt lite, köpte två block till skolan och sen åkte vi hem.
När jag kom hem så plockade jag undan i mitt rum & packade upp väskan.
Det är otroligt varmt på övervånignen nu, så jag bytte till lättare kläder & stoppade all annan smutstvätt i tvättmaskinen. Svettas gör jag fortfarande!
Tror att jag ska slappa lite framför tvn (Humaniod Dvd:n... :]) ikväll.. Orkar inte träna som jag egentligen hade tänkt.
Jag slänger upp de få bilderna jag tog med mobilen:
Stek i solen :)
Röda naglar är snyggt!
Vi använde nån konstig ansiktsmask som Becka & Natalies mamma köpt.
Det var ingen "lera" eller vad man nu ska kalla det, utan i paketet låg en mask av...papper?
Iaf så var den indränkt i mineraler & vätska som skulle mjuka upp huden, man skulle bara rengöra ansiktet & sen lägga fast masken i ansiktet, haha! Såg lite freaky ut! :)
Har haft superkul! Tack tjejer! :)
Nästa helg har Becka sin födelsedagsfest, så då blir det att hänga med henne igen! :)
Min mysoutfit idag:
En skön, ganska lös tshirt som jag fått av Becka + ett par mysbrallor från Bulgarien 2007 :)
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Vickan

sv; nä men typ i din stil :) ok vad har du för mailadress?

2010-08-08 @ 19:40:33
URL: http://viktoriaidaliastrom.blogg.se/
Postat av: Veronica Eriksson

sv: Hej och tack!

Allt är bara bra med mig, med dig? :)

Kram!

2010-08-08 @ 21:30:04
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/
Postat av: BECKA

TAGGA HELGEN! :)<3

2010-08-08 @ 21:36:15
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0