söndag ' which is cool ,

Hej på er!
Just nu sitter jag i sängen & myser med lite te & macka framför One Tree Hill.
Jag har börjat mitt nya liv nu. Jag SKA alltid äta frukost, lunch, mellanmål, middag & kvällsfika. För att hjälpa mitt blodvärde. Att slarva med medicin har alltid varit min melodi, men jag har så sakta insett att det inte är bra i längden. Därför har jag lagt allt fusk bakom mig.
Har inte fuskat EN enda gång på fyra veckor nu, DET är rekord!
Ska se  klart detta avsnitt av OTH, sen ska jag sova. Ska definitivt vända tillbaka dygnet. Jag hatar att sova länge, egentligen. Jag blir så seg i huvudet.
Ha en trevlig kväll, det ska jag!
Mitt favoritte!
Bild från Google.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Veronica Eriksson

sv: den är riktigt bra! Har inte sätt hela än, men än så länge är den grym :)

Kram

2010-08-08 @ 22:14:33
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/
Postat av: jossan

sv; tack så mkt! din oxå :D

2010-08-08 @ 23:17:30
URL: http://josefinebullarbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0