tisdag ' burnin' on the dancefloor ,

Hej på er!

Idag har jag alltså varit i skolan. Andra dagen på detta läsår. Spännande.. NOT!
Det mesta är sig likt. Förutom folket som är borta & folket som är nytt.
Annars ingenting speciellt. Två nya lärare. Lägg till en massa schemastrul också. Nu ser ni hela bilden.

Dagen började med en introduktion till resten av kursen Idrott & Hälsa A. En timma senare var det dags för Matte B. Läraren visste ínte ens att vi hade lektion, så det tog en stund innan den kom igång. Han babblade på en halvtimme kanske, sen fick vi sluta. Då drog jag & Martina & Nellie & åt. Mumma!

Sen hade vi Svenska B. Fick böcker & sånt, hade lite genomgång på vad vi ska jobba med.

En timme senare for vi hem till Nellie & kollade på hennes nya lägenhet! Suuuperfint! :O
Vi hade inget annat att göra på håltimmen, så vi såg film. Äntligen Midsommar, tror jag den heter :)

Sen hade vi Engelska B. Då fick vi höra om allt schemastrul som gör att vi inte vet vad vi har imorgon förrän vi kommer dit. Lärarna måste göra dag-för-dag-schema.
Jobbade lite med betygskriterierna & slutade sen.

Sista lektionen: Omvårdnads med den nya läraren Barbro & de nya yrkesvuxarna :)
Pratade betygkriterier & kollade i böcker. Sen kom Berit & skulle prata med oss om praktiken som börjar nästa onsdag & är varje onsdag & torsdag hela terminen. Jag börjar sju på onsdag. Frågan är hur jag ska ta mig till Norsjö före klockan sju..? Hm.. det tål att tänkas på!

Nu har jag babblat på otroligt mycket, orkar ni läsa allt så är ni duktiga! Jag kände för att skriva av mig, men nu ska jag gå & ta nåt att fika, sen lägga mig framför tvn & göra inget alls, tror jag :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0