tisdag ' now we're crashing through the ceiling ,

Jag klarade av att somna tidigt igår! *happyface*
Jonna & Jill sov över, & båda sov i min säng :)
Eftersom jag har en 120s säng så gick det  bra, blev lite varmt där ett tag, men de löste sig, vi sov utan täcke nästan hela natten ändå :)
Vid halv elva gick vi & la oss, såg ett avsnitt av Livet Enligt Rosa & sen somnade vi. Någongång efter elva, tror jag :)
Vaknade vid tre av att tvn stod på med myrornas krig. Först tänkte jag att jag glömt stänga av tvn, sen kom jag på att Brons låg i sängen också (!) Fyra stycken, hehe :)
Då kom jag fram till slutsatsen att Brons klivit på fjärrkontrollen som låg på golvet, därför var tvn på :)
Idag ska jag få övningsköra till Lycksele, sen på körskolan & ta en provlektion, börjar ju med körkortet snart! *längar!*
Sen ska vi på Dollarstore & kolla grejor, då ska jag införskaffa mig en mapp med fack, typ en portfolie liknande grej att ha papper i till skolan!
Börjar ju på måndag :)
Blir kul att träffa alla igen, har knappt sett alla på hela sommaren :)
Tänkte ta en fin outfitbild men då är det slut ström i kameran, så det får duga med en crappy cambild ;)
Vit tröja - Cubus (fått av B ♥)
Vitt linne - Gina Tricot
Svarta rynkade tights - Cubus
Klockan från Ur&Penn, jättenöjd med den!
Ha en awesome dag, det ska jag! Solen skiner ju! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

söt blogg, hur är det med dig?kram

2010-08-17 @ 19:42:02
URL: http://sfoton.blogg.se/
Postat av: Sofia

söt blogg, hur är det med dig?kram

2010-08-17 @ 19:42:03
URL: http://sfoton.blogg.se/
Postat av: Sofia

söt blogg, hur är det med dig?kram

2010-08-17 @ 19:42:05
URL: http://sfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0