fredag ' nyårsdagen

Jag har kommit fram till att efter att ha varit borta i fem dagar, så är hemma alltid bäst. Så skönt att komma hem till sitt eget rum och sitt egna hus.
Nog för att jag tycker om att vara borta också, men känslan när man kommer hem igen är härligast.
Idag när vi vaknade pågick världens snöstorm utanför. Jag ville verkligen inte gå ut till bussen, but I had to.
Efter ett litet tag slutade det snöa, så när vi kom in till stan och skulle vänta på min buss hem, då snöade det ingenting. Vi gick på ICA och Becka köpte lite småsaker, en FRIDA-tidning b.la som vi satt och läste lite ur.
Sen hoppade jag på bussen och åkte hemåt.
Nu vankas det mat nere i köket och jag ska vara lite snäll och försöka hjälpa till lite, uppdaterar mer lite senare ikväll, med bilder och så.
Have a nice evening! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0