fredag ' there is something between us,

Jag är nog inte ensam om att undra över varför man är mest inspirerad på nätterna.
Jag är egentligen ingen nattmänniska. Det är bara nångång jag är uppe riktigt sent. Så jag tycker
om att få mycket gjort på dagarna. Även om det inte brukar inträffa särskilt ofta, eftersom undertecknad är
väldigt lat, hehe..
Hursomhelst så har min inspiration lett till att jag redigerade två bilder igår, skrev en låttext och idag spelade jag faktiskt in en låt. Okej, bara första tagningen ännu, men ackorden och själva uppbyggnaden är klar.
Jag är inget proffs när det kommer till bildredigering, jag bara älskar det ändå! Jag tycker att blandingen mellan kontrast och ljus och skuggor är sjukt fint!
Här är iaf en nyårsbild på mig som jag redigerade. Tycker den gjorde sig bättre i svart/vitt än i färg. Jag ser inte lika sur ut ;)
Förstår inte varför bilderna ska bli så gigantiska bara..
Upptäckte nyss att det är precis samma bild som jag laddade upp igår! Hehe.. Men då har ni något att jämföra med! Perfekt!
Nu ska jag se lite mer One Tree Hill och sen ska jag nog sova. Har tänkt hinna med massa "egentid" tjoller imorgon.
  • träna
  • skriva
  • städa
Nej, godnatt people, i will see you tomorrow.
Vet att jag lovade att lägga upp bilder från kameran, men lat som jag är så har jag inte orkar tömma kameran. Det får bli morgondagens bekymmer.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: benita

Så fin bild på dej :]

2010-01-23 @ 22:14:31
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0