fredag ' togheter we broke all the rules ,

Hejsan!
Mobilbloggade igårkväll innan jag somnade, men jag vet inte om det kommit fram?
Anyways, idag har jag faktiskt varit duktig. Kände mig sjukt seg eftersom jag legat framför
tv:n ett bra tag, men så kände jag att jag ville träna, men det kändes jobbigt. Men jag gjorde det ändå
och det är jag glad över att jag gjorde!
Det är så fruktansvärt roligt att  när man är klar så längtar man till nästa gång man får lägga sig på pilatesmattan och träna!
Jag tränade lite pilates och sen några övningar på balansbollen. Ganska likadana träningsformer egentligen!
Nu väntar jag på att torktumlaren ska bli klar, sen väntar en härlig och välförtjänt dusch!
Vad har ni gjort idag ?



Kommentarer
Postat av: Emilia

Det är precis så man ska göra, alltid skönt när träningen är över. då har man varit duktig!

2010-01-08 @ 16:02:44
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0