onsdag ' cause you're all i've got,

Sitter på datalektionen och har just gjort klar min uppgift i Power Point.
Idag ska jag jobba på en ny design till Ida, sen ska jag nog titta på tv och slappa,
känner att jag håller på att bli sjuk. Fryser, har ont i huvudet, ont i halsen och trött. Det förklarar nog
varför jag sov hela eftermiddagen och kvällen i förrgår.

För övrigt så har jag lyssnat på låten Long Shot av Kelly Clarkson konstant sen i måndags. Jag blir aldrig less den!
Igår pratade jag lite med Becka. Vi diskuterar ofta, men är fortfarande lika bra vänner, vilket kan verka konstigt, men det har kommit att bli vardagsmat för oss, så vi tar det inte särskilt allvarligt längre, vilket är bra :)
Nu ska jag surfa vidare, leta lite bilder och så. Skriver när jag kommer hem, pusshej!


Tom Fletcher...


...eller Tom Kaulitz?

Mitt svar förblir hemligt :)

 


Kommentarer
Postat av: BECKA

only your BFF knows your answer ;D<3

2010-01-20 @ 19:57:55
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0