söndag ' down down down down..

Vårat internet har funkat skitdåligt de senaste dagarna och det gör mig frustrerad!
Har inte kunnat titta på One Tree Hill då och det är nu det är som mest spännande.
Aja, jag får väl försöka hålla ut tills det blir bättre. När det nu blir? Förhoppningsvis snart :)
Idag vaknade jag vid nio och kände världens mensvärk, så det gick inte somna om. Gick ner och gjorde frukost
sen la jag mig i soffan och tittade på MTV. Efter ett tag började The Hills weekendbreak, så då kollade jag på det resten av dagen.
Sen bestämde jag mig för att följa pappa in till Norsjö och stanna hos Ida G ett tag.
Vi köpte dricka, gick runt och sen träffade vi även Viktor, han fick en present :) *skratt*
Nu sitter jag och lyssnar på Blink och dricker cola.
En dag kvar. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0