söndag ' i'll wear a halo

you know exactly what to do and how.
But somehow you just cant make that choice..

Jag, pappa, Oskar, Edvin & Brons bestämde oss för att åka till Norres efter lunch.
Vi kom på att det antagligen inte var plogat så vi kunde ta oss fram, men vi åkte i alla fall.
Vi hann en bit. Sen insåg vi att vi inte skulle ta oss särskilt mycket längre.
Vi borde ha haft lastbilen istället!
Istället när vi kom hem igen så for jag och Oskar och Pappa ut med skotern. Brons följde åxå med.
Jag och Oskar tolkade med våra snowracers och han är i den åldern nu att han ska stajla och hålla på, han har
ju fixat annat styre och annan sits på sin snowracer, så han körde rakt över mig några gånger. Första gången flög jag av och fick snö i precis hela ansiktet och i jackan, inte najs, men jag skrattade så jag trodde jag skulle sluta andas helt, så sjukt roligt jag hade! Åt precis ingenting!
Sen blev Brons less på att springa före, så han fick åka på skotern med pappa och när det lutade lite så drog pappa undan armen som Brons lutade mot så att han ramlade rakt ner i djupsnön! Han är ganska tävlinsinriktad, Brons, så han skakade av sig all snö och sprang ikapp allt han hann för att komma före oss ;)
Stackars han egentligen :)
Är inne på de två sista avsnitten av säson 2 av One Tree Hill nu. Jag såg säsong 1 på en vecka ungefär och nu har jag sett nästan hela säsong två på några dagar, hehe ;)
Time to shut down the system,
skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0