tisdag ' foreign language ,

Jag är totalt förälskad i Foreign Language av Anberlin!
Den är helt i min stil!
Anyways så idag på idrotten var jag i gymmet + att jag, Tina & Ida G joinade de andra och spelade badminton
i slutet av lektionen :) Ett tag var vi lite lata i gymmet, men vi lyckades ändå träna =)
Vi påbörjade även Vård & Omsorgs-kursen. (VOMS) Det var.. intressant. Jag tror det kommer bli roligt, jag hoppas det iaf! Imorgon är det Psykologi A och studiebesök på äldreboende som står på schemat.
Börjar 8.10 och har lektion till typ halv tio, sen har vi hål till tio i ett, då det är studiebesök.
Ska vara med Martina, vi planerar att äta nudlar och spela Wii hos henne, NAJS!
Nej, nu ska jag inta middag, träna, se oth & sen tror jag det blir sängen för min del, jag är sjukt trött!

Kommentarer
Postat av: ♥

Hihi, du har ju söt blogg :]

Sen vart det jättefint när du gjorde om din blogg! Du är så duktig :)

Fortsätt med bloggandet! Läser din blogg varje dag, bara för att se om det skulle stå nått gulligt om lilla mig någon gång :] Hihi skojar♥ Men det skulle vara kul! Puss :* ♥

2010-02-01 @ 19:18:17
URL: http://♥ ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0