tisdag ' i go to the same old places ,

Första skoldagen efter lovet avklarad. Imorgon väntar nästa!
Två lektioner imorgon. En lektion har vi både före och efter lunch,
eftersom vi är färdiga med ena kursen från höstterminen.
Kommer bli lika drygt och jobbigt som vanligt, men det är
bara att härda ut!
Idag har jag lyssnat en massa på Lady GaGa och Paramore. Inte vad jag brukar lyssna på i vanliga fall, men alla behöver vi väl lite omväxling ibland?
Becka skulle ringa på en stund och prata om något som tydligen var väldigt viktigt, så det är väl bara att hålla sig vaken till dess då. Mina ögon stängs snart av sig själva, dock.

Jag känner att jag har något i mig som jag måste skriva. Måste få ordning på mina tankar.
Så jag tänkte skapa två nya kategorier. Min musik och Mina texter.
Sen ska jag försöka bli lite mera aktiv i musikproducerandet också.
Piano/sång lektion med Martina och Ida K på torsdag! Första lektionen efter lovet!
Jag längtar! :)
Time to go, uppdaterar imorgonbitti.
Har tänkt kliva upp lika tidigt som imorse. Klockan sex. Hoppas det går bra och att jag får sova bättre än vad jag gjorde inatt. Usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0