torsdag ' thinkin' of what i've given up ,

Sitter och lyssnar på The Mixed Tape av Jack's Mannequin - musik från One Tree Hill.
Jag har kollat på avsnitt nu ikväll och det börjar bli sjukt spännande, som vanligt!
Idag hade vi en lektion direkt på morgonen- data. Så jag bestämde mig för att jobba hemma istället för att åka på skolan för en enda lektion och sen sitta och vänta i flera timmar på bussen hem. Nej, jag försökte få lite gjort istället, men det gick ju som det gick.
Verkar som om flera av mina Excel uppgifter kommit bort, varför jag måste göra om dem..
Så när jag skulle göra det idag, så visade det sig att jag måste vara på skolan för att kunna komma åt vissa filer. GAAH!
Då måste jag göra hur mycket somhelst på en enda lektion imorgon!
Rätta nånting + fyra excel uppgifter som jag VET att jag redan gjort...
Suck, kursen avslutas imorgon och vi får betyg, jag trodde aldrig att det skulle dra ihop sig såhär, jag har faktiskt jobbat arslet av mig med uppgifterna och ändå blir det såhär stressigt? Hur är det ens möjligt?
Aja, bara bita ihop och ta itu med det jag kan. Tror jag har flera av uppgifterna på min användare på skolan, så jag hoppas att jag inte måste göra om alla. Hoppas vid gudarna att jag får G i data så jag slipper gå om kursen i tvåan..
Nu blev det ett långt inlägg, men Fridah ska lägga sig och sova och då är det a lot of things on her mind..
- Be yourself is all that you can do ..

- It's like I wrote it, with my own fingers, my mixtape to her..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0