fredag ' hey hey , yeah yeah :)

Godkväll!
Vad har ni för er?
Här sitter vi bara & surfar & försöker komma på vad vi ska hitta på ikväll.
Vi vet inte om vi ska orka åka in till Norsjö & gå runt & kolla. För mig som varit där hela mitt liv, känns det rätt trist.
Det finns inte så mycket att göra, egentligen.
Mamma hördes inte heller skulle dit, så vi får se.
JAG ÄR HAPPYFACE , btw !
dvdn jag beställde igår, kom  idag! nu ska jag bara övertala becka att se den med mig :)
Men om jag fotar & sminkar med henne, kanske hon blir piggare & vill se den? hm.. det tål att tänkas på!
hoppas hon vill iaf :) <3
såhär såg jag iaf ut idag, när jag hade fixat mig :)
söt. naturell.
Pussar! Nu ska vi tjocka oss på mumsiga cupcakes!

Kommentarer
Postat av: Jossan

SV: Idag har jag städat och nu är jag med Jonathan :) dudå? :)

2010-07-30 @ 22:03:37
URL: http://thjossan.blogg.se/
Postat av: johanna

det låter som en toppen ide! =)

2010-07-30 @ 22:20:47
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0