fredag ' i dont wanna...stop ,

Idag fyllde alltså Oskar 12 år. Snacka om att "lill"killen växer fort!
Jag vaknade vid typ... halv 10(?) av att Mathilda väckte mig. Sen gick hon ut igen & jag gick ner, hälsade på mamma och tillbaka till sängen. Lyssnade på lite musik & helt plötsligt sov jag.
Vaknade ett tag senare & huset var helt tyst. Alla andra hade åkt in till Norsjö. Oskar skulle få välja sig en present osv..
Ingen hade brytt sig om att fråga mig. (Mathilda antog att jag sov när jag blundade & lyssnade på musik).
Fick en välbehövlig sovmorgon + tårta till "frukost" vid ett. Kan det bli bättre? ;)
Vädret var inte på vår sida. Regn & molnigt.
Vi satt och surra med grannar och mormor + gammelmormor ett tag, sen åkte dem och det blev middag & sen blev jag & Mathilda sugna på mjukglass, så vi lämnade av Oskar hos en kompis & sen åkte vi och införskaffade oss varsin! Edvin hakade också på.
Solen sken ju , så det  var mysigt!
Kom hem, alla grannar sitter & dricker kaffe, och äter tårta.
Alla gick upp till oss och jag hamnade i mitt rum med mina gamla träningspass. Riktigt härligt!
Nu sitter jag här med lite sockerbomber efter träningen.
Persikasaft + chokladboll. Yum!





Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0