fredag ' i've been roaming around ,

Tänkte bara slänga in en liten musik-länk innan jag ska sova!
Lägger inte upp någon dagens låt eftersom jag inte har någon speciell. Om inte Partygirl räknas? ;) Fast den la jag ju i och för sig upp igår.
Jag har blivit helt fast i en webradiokanal från England, eller UK, den går igenom hela :)
The Hits heter den & de spelar jättebra musik hela tiden! Klicka här för att kolla in!
Visserligen pratar de engelska, men det är mer musik än det är prat!
Nej, nu ska jag försöka somna tidigare än vad jag gjort de senaste nätterna. Måste ju vända tillbaka dygnet någongång! :D
Okej, nu började en bra låt med Pink, måste lyssna på den först!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0