fredag ' wir sterben niemals aus ,

Godmorgon (för mig är det morgon, sov så länge), alla fina!
Idag är det mulet igen.. Suck. Jag som hade hoppats på att få ligga ute & glassa i solen, menmen, det hinns nog förhoppnignsvis  med lite glassande innan skolan börjar om :)
Idag sov vi som sagt länge. Till halv tolv.
Jag  har ett perfekt försvar. Vi somnade tre. För att någon vid namn Becka, tjattrar som en annan papegoja när lampan är släckt, haha!
Men tillslut somnade vi iaf & jag drömde samma dröm som vanligt. Men den är hemlig, för den är bara MIN :)
Nu har vi suttit & letat cupcakes-recept på internet, vi kände för att tjocka oss och bara vara inne, tror inte nån av oss kommer fastna på bild idag heller, men  vi får väl se om vi orkar försöka :)
När jag & martina & Ida K hade filmkväll hos Ida :)
Saknar dig, tjejen! Hoppas du fortsätter tvåan med oss ;)
Kram!

Kommentarer
Postat av: BECKA

Sv: Hihi jaaa (L)

Mja, det kan jag väl (A) Jag är ju bäst på att fota ;)

2010-07-30 @ 13:50:02
URL: http://beckaas.se
Postat av: BECKA

Sv: Yeeeeeesss :D

2010-07-30 @ 13:53:35
URL: http://beckaas.se
Postat av: moaa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-30 @ 15:28:33
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0