fredag ' you leave me unsatisfied ,

Sitter just nu & lyssnar på May Qwinten. Superbra!
Om ett tag ska vi åka med Beckas kusiner till deras mormors stuga i Högkulla. Om dom hittar hit till hålan där jag bor, vill säga, haha!
Då ska vi hälsa på där ett tag & typ äta middag, bjuda på våra cupcakes, som vi förövrigt inte hunnit smaka ännu!
Sen bär det av hem till mig igen & packa till Norsjö =)
Jag är jättesugen på godis, så det måste vi införskaffa!
Sen ska vi bara ha en trevlig kväll!
Ni ser ju om det ramlar in ett till inlägg eller om det blir imorgon :)
Ha en trevlig eftermiddag! :)

Kommentarer
Postat av: anna

fin blogg! :)



följa varandra på bloglovin? :) förlåt om jag stördes annars

2010-07-30 @ 19:03:29
URL: http://jjustannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0