lördag ' come on rude boy ,

Godmorgon bloggvärlden!
Vi somnade nångång vid halv tre. Vi väcktes just innan tio. Då var det dags att sjunga för Beckas lillasyster, Nattis, som fyller hela 13 år! Stort!
Hon fick en hel hög presenter & vi kollade på när hon öppnade dem ett efter ett. Hon fick några presentkort som jag är fruktansvärt avundsjuk på. Men jag får hålla mig till min egen birthday. Bara fyra månader kvar!
Nu står Becka i duschen & jag bloggar från mobilen & lyssnar på musik. Sen ska jag hoppa in i duschen & då  ska vi sminka oss och sen se om vi kan fota lite, blir nog super! Nattis ska nog också vara med. Kul!
Kan tipsa om dagens låt även fast jag inte kan lägga upp den.
Shakira - Waka Waka (This Time For Africa)

Nu ska jag sysselsätta mig med att kolla igenom Beckas musikmappar! :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0