måndag ' a different city ,

Sitter och försöker skriva en novell på min skrivarblogg.
Går sådär. Jag tycker det låter cheesy.. Men så är det väl, man är oftast inte nöjd med det i början. Måste ge det lite tid. Måste lägga upp det på ett annat sätt tror jag. Fast då kommer allt säkert bli pannkaka. Brukar gå lättast att bara låta orden flöda och skriva, skriva, skriva.
Har ju en kategori i den här bloggen som jag kallar texter, men känner inte att jag vill publicera något där - än.
Kanske sen. När jag blir nöjd :)
Men så länge får skrivbloggen vara olänkad. Ni kan få en liten ledtråd: Blogspot. ;)
Ni som vill ha länken får fråga! :)
Nu ska jag kolla hur det gick för Edvin med att göra bitar av våran fem-minuters-kola-smet.
Tjing!
Postar dagens låt om en stund, kika in lite senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0