måndag ' i love the way you breathe ,

Godkväll alla nattugglor!
Sitter just nu & pratar med folk på msn.
Försöker komma till det tillståndet när kroppen säger att det är dags att sova.
Har faktiskt lyckats ställa tillbaka dygnet på bara några dagar:)
Förra veckan var jag uppe jättesent, och sov till typ elva alla dagar förutom två. Inte najs...
Sen när vi åkte till fjällen & norge så körde vi bil hela natten. Då somnade vi ju jättesent & sov några timmar, sen var jag trött vid tio & somnade då & klev upp typ 10 timmar senare. Och ja, sen har jag bara lagt mig i normal tid sen dess :)
Super!
Då sover man inte bort hela dagen :)
Ikväll så for jag, Mathilda & Edvin till Emelie & spelade Trivial Pursuit, vem tror ni vann? Jo, JAG! fasen vad brajag känner mig! Trodde inte att jag skulle vinna, faktiskt :)
Okej, måste ju erkänna att vi körde med barnfrågorna, men vadå.. vissa frågor är ju så komplicerade att man inte förstår vad själva frågan är! Så det var nog bara bra att vi inte tog "vuxenkorten" eftersom vi skulle nog bara ta oss till första frågan då! :)
Sen åkte vi hem & startade en film: Sällskapsresan 2: Snowroller.
Har nästan precis sett den klart. Peter & Sarah kom och tittade med oss :)
Sarahs kommentar direkt hon såg mig:
*jättehögt* - Men du är ju JÄTTEBLOND!
Mathilda: shh.. inte så högt!
Sarah: *lite lägre* oj så ovant!
Leona Lewis - I Got You den vackraste låt jag hört på länge!

Kommentarer
Postat av: ASIAT

sv: jag har varit i ikea och träffar en vän :D

vad händer imorgon då? kramar =)

2010-07-26 @ 23:58:11
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: sara

Å tack så mycket, det värmer. och jarå ;)

2010-07-27 @ 00:00:38
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad tycker du om min nya header

?:)

2010-07-27 @ 00:04:53
URL: http://emmsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0