måndag ' more than a thousand words ,

Nu tänkte jag slänga upp bilderna från resan. Enjoy!
Vi gick in i Spökhuset..
Brons blev jättekonstig när vi var där inne första gången. Hans svans stod rakt upp & han stirrade under sängen - på ingenting. Vi gissar att han kände av spöket ;)
Här står det om Spökhuset.
Vid gränsen har Sveriges Kung & Norges kung skrivit på en stor sten :)
Sen åkte vi till Norge & ställde oss på en camping i Rognan. Dagen efter bestämde vi oss för att åka & hälsa på pappa & de han var med i Saltströmmen.
Där fick vi stekt fisk! Sej tror jag att det var. Gott som tusan var det iaf!
Vi fick följa med ut med båten en stund. Det var lite läskigt, eftersom det är stora virvlar där...
Oskar fick upp en fisk... De slängde visserligen tillbaka den för att den var för liten.
Maneter...
Innan vi åkte tillbaka till husvagnen köpte vi såna här små flingpaket på Coop.
Fin-husvagn!
När vi skulle över fjället, tillbaka till Sverige igen, så stannade vi på ett ljusstöperi, där hittade vi den här skålen med jordgubbar & grädde. Det ser riktigt verkligt ut! Svårt att tro att det är ett stearinljus.. De har till och med fixat strösocker!
Synd att jag är så kort när jag ska ta kort på höga skyltar..
Här skulle jag ta kort på "Vägens högsta punkt"-skylten, men det syntes ganska dåligt eftersom jag tog mot solen..
Syns iaf att vi var 740 meter över havet :) Det tryckte lite i huvudet när vi var där!
Det var alla bilder jag hade att bjuda på!
Nu ska jag gå ner & se vad de andra gör, kanske sätter mig vid tvn en stund, annars kollar jag nog på Gossip Girl på datorn :)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjena tjejen! :)

Jag har en fråga, varför började du blogga och är det som du förväntade dig att det skulle vara?



Jag frågar många om det här för att se av vilka olika orsaker folk börjar blogga.

Svara gärna i min blogg för att jag ska kunna se svaren lättare.

Tack så mycket! :)

2010-07-26 @ 20:16:45
URL: http://spesiell.devote.se
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag då?

kram! :)

2010-07-26 @ 20:34:28
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0