måndag ' the club cant even handle me now ,

Hemma igen!
Tänkte bara snappt uppdatera er om att jag nu är hemma!
Det har varit drygt att sitta i bilen så länge idag.. Antagligen mest drygt för att pappa bestämde sig för att köra hem, så då blev jag tvungen att dela baksätet med syskonen. Och alla vet väl vilken bekvämlighetsskillnad det är på baksätet & framsätet?
Iaf så hann jag inte blogga nåt mer igårkväll.. Bredbandet var upptaget hela kvällen, sen fick vi besök. Vi satt uppe & pratade till halv ett, ungefär, sen bestämde vi oss för att det var sängdags.. Somnade direkt & sov som en klubbad ända till halv tolv idag..
Vi vaknade av att pappa ringde och sa att de var i Storjord, bara en bit ifrån gränsen. Vi skulle samköra till Arjeplog & äta där, sen tillsammans resten av vägen hem, så då var det bara att pallra sig upp ur sängen & göra sig klar !
Nu ska jag packa upp lite, sen återkommer jag med fina bilder från resan!
Kika in lite senare :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0