måndag ' wanna see my skills ? ,

Jag är skillad.. inte!
Idag när jag var inne i gästrummet och pratade med Mathilda, så råkade jag tippa madrassen som stod lutad mot väggen. Det ledde i sin tur till att spegeln som också stod lutad mot väggen, föll mot sänggaveln och blev tusen bitar.
Jag: Mamma! Spegeln gick sönder.
Mamma: Vilken?
Jag: Den i gästrummet.
Mamma: Sju års olycka!
*kommer upp med dammsugaren och en plastpåse.*
Då var det bara att plocka upp alla skärvor och dammsuga resten, Tack Mathilda för hjälpen! :)

Detta är vad som kvarstår av spegeln:
Lyckat, jag vet.
Sen gjorde vi något betydligt roligare än att plocka glasskärvor; hoppa från båten! Solen sken och luften var varm, vattnet 19 grader. Great!
Haha fy så kul! Om det inte var för att det blir så kallt, så skulle jag kunna hoppa hur länge somhelst!
Mathilda halvvägs ner i vattnet :)
Den bjuder jag på ;)
Sitter & lyssnar på Bob Dylan. Trodde aldrig att jag skulle göra det egentligen. Men han var rekommenderad på Spotify, så jag tänkte ge det en chans. Härligt låter det i alla fall!
Ha en fortsatt trevlig måndagskväll, det ska jag ha! Ska försöka hitta på något att göra nu en stund, sen sova :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0