onsdag ' ytterst oacceptabelt ,

Nu äre dags att kavla upp ärmarna, (synd bara att jag har linne ;)) och städa rummet.
Ser ut som kaos!
Vågar verkligen inte ladda upp nån bild på rummet, men den här duger bra :)
Ska starta nån skön blandning musik & sen plocka undan det värsta i alla fall. Dammsuger gör jag imorgon.
Efter jag har städat så ska jag och brorsan titta på Glee. Han tycker det är jättebra & ville jag skulle titta. Så då får jag väl ge det en chans. Det låter inte så dumt, egentligen.
Solen skiner fortfarande ute & rakt in i mitt rum. Jag älskar att ha kvällssol och faktiskt större delen av dagen också!
Nej, rummet städas inte av sig själv, måste fixa det  nu :)
Bloggar senare! PUSSAR! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0