söndag ' breathing the impulse from the air ,

Lovade ju ett inlägg tidigare idag, men jag har haft fullt upp hela dagen, men nu så!
Sitter & kollar gamla klipp på youtube som jag var helt förälskad i förut! Awesome :)
Ser att smileysarna fungerar nu också, så teknisk jag känner mig ibland (A)
Här kommer några bilder som jag har fotat:
Det enda jag har gjort med dem är att lägga till Copyright.
Kan visa min supermumsiga frukost också:
Yoghurt med cornflakes (inte frosties ;) , Rostat med Philadelphia och juice.

Nu ska jag packa lite kläder och annat stuff, Lycksele imorgon med husvagnen!

Kommentarer
Postat av: my

Sv; haha ska typ göra de! :D

2010-07-04 @ 23:28:38
URL: http://myranw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0