söndag ' legally blonde ,

Tjodiloo!
Sitter utanför husvagnen  nu med jox i håret. Det vill säga hårfärg. Eller nån sorts sommarblekning. Om man gör slingor av det ska det tydligen bli lika blekt som av sommarsol, men jag tror det blir lite annorlunda resultat eftersom jag har så kort hår.. Kan typ inte göra slingor :P
Tjugo minuter ska det iaf verka. Bara typ... femton minuter kvar =)
Sen får vi se resultatet. Givetvis visar jag det för er! :)
Ska försöka hitta åt en före-bild och sätta bredvid efter-bilden :)
såhär ser jag ut nu iaf:
Kass cambild, men det får ni helt enkelt leva med! :P
nu ska jag... svara på de senaste kommentarerna :)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: jaha okej :P händer idag då? tack :D

2010-07-26 @ 07:50:59
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Godmorgon :D

2010-07-26 @ 09:58:41
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0