tisdag ' go girl, it's your birthday ,

Hejsan!
Här sitter jag & funderar på om det inte är dags att sova snart. Är lite halvtrött.
Plus att Cailey sover här nu, så hon lär ju väcka först Mathilda (eftersom hon sover hos henne), & sedan mig det första hon gör när hon vaknat imorgon bitti. Sen lär hon ju vilja leka hela tiden, så jag borde ladda batterierna. Det var lite tröttsamt att hoppa på studsmattan hur länge somhelst idag ;)
Just nu kopplar jag av med Spotify & lite bloggläsning. Hade fått några kommentarer nu sen sist jag bloggade, så dem har jag svarat på också.
Har insett att direkt statistiken höjs, så¨blir det genast mycket mycket mer att göra på bloggen!
Men det är bara kul! Att skriva är ett av mina största intressen, så jag ler bara åt tanken att bloggen växt lite! Dessutom, om jag läser äldre inlägg (eller surfar in på min gamla blogg), så märker jag hur mycket jag utvecklats på ett år! Det är nästan sjukt hur mycket man hinner växa & utvecklas som person på så pass kort tid!
Okej, nog babblat om det!
Ikväll så åkte jag, Lisa, Mathilda & Cailey in till Norsjö & träffade först Carro, sen hakade hon på till mormor så Cailey fick träffa dem. Efter en stund så kom Gammelmormor & Moje dit med, så då blev det nästan en liten släktträff :)
Kul hade vi då!
När vi kom tillbaka till Finnäs så stannade vi hos grannarna & åt tårta! (En marängtårta med hallon, MUMS! & en med digestivebotten, bananer, kolasås, grädde & krossad daim. MUMS på den med!).
Så nu är jag ganska mätt. Ska inte proppa i mig nått mer nu :)
Över till något helt annat! (som jag hade tänkt skriva om först, men allt  det andra tog plats:)
Jag tycker det är fint när de som har ganska långt hår & lagom lång lugg, sätter upp luggen uppe på huvudet, antingen rakt bakåt, eller lite på sidan.
Jag provade därför att sätta upp min egen lugg, lite på sidan:
vad tycks? Passar jag i det, trots att jag har kort hår? :)

Nu ska jag leta dagens låt!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Soffi

SV: Ja gud ja! Jag älskar One Tree Hill! :D Själv då?

2010-07-27 @ 22:08:47
URL: http://soffilia.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

sv: Jo, men du får mejla lite bilder och sånt, jag har några på kö just nu, men det borde inte ta så lång tid :)

Kram!

2010-07-27 @ 22:19:32
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: sara

sv; aah eller hur , men jag skulle aldrig klaga på mina älsklingar för de är de bästa som finns i mitt liv



kram <3

2010-07-27 @ 22:52:51
URL: http://ssaraaggranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0