tisdag ' i thought i was invincible ,

Hej igen. Klockan är redan elva minuter över tolv. Borde egentligen sova. Fast jag kan inte, är inte trött. Inte det minsta. Musik gör mig både pigg och trött, just nu väldigt pigg. Attans.
Tänkte visa lite bilder från tidigare ikväll när jag, Mathilda & Edvin tog flotten ut på sjön och skulle fiska. Vi hade tänkt ta med oss mask också, men den hittade vi inte, så vi for ut ändå. Det gick inget vidare, så vi gav upp.
Sjön glittrade så fint!


Vatten, vatten :)


Flaggan hänger alltid med;)

När vi cyklat upp igen från fisketuren så dröjde det inte så länge innan Mathilda frågade om jag ville följa på Macken och köpa glass, vi pratade senast idag om hur glassugna vi kände oss. Edvin och Oskar ville följa, då  bestämde sig Hugo för att också följa med, vilket var kul, han har humor!
När glassarna var uppätna så körde vi älgrundan, kollade efter djur, kollade på skogen (Mathilda) och dunkade musik. Det var kul. Vi var borta i över en timme :)
Sen har jag suttit här, mixat musik, lyssnat på musik, kollat FB, Twitter & nu rensar jag datorn. Samtidigt som jag skriver på MSN.
Nu har jag skrivit 600 inlägg, på 1½år! Är inte det lite?

Kommentera mera!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0