torsdag ' a different shade of green ,

Idag har jag haft fullt upp.
Därför har bloggen fått lida. Sorry for that.
Jonna ringde och väckte mig vid... elva kanske(?)
Så då hoppade jag i duschen & sen kom hon och Jill hit.
Sen har jag varit barnvakt åt dem hela dagen. Vi lagade lunch först,
sen skrev vi en låt och spelade in den. Det låter awesum!
Vi skrev även en till, men den sparar vi ett tag. Mina projekt blir bättre om de får vila ett tag :)
Nu ska jag alldeles strax sätta igång med projekt-packa-väskan-till-stadsfesten-trippen. Hoppas jag lyckas
få med allting. Så att jag inte glömmer nåt riktigt überviktigt. Det vore ju synd som fan.
Har börjat om att spara mina naglar. De ser ganska fina ut nu, hoppas de håller till skolstarten. Då borde de ha blivit riktigt långa & fina :)
Küsse :*

Kommentarer
Postat av: idakaaa

du jag håller på att spara ut mina naglar igen på bägge händerna:P jag hoppas jag klara av och inte bita på dom igenxD

2010-07-09 @ 10:58:10
URL: http://idakaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0