torsdag ' give me my love back? ,

Godmorgon sötnosar! Hur är läget idag? :)
Jag mår jättebra & känner mig riktigt utvilad!
Enda minuset är väl att jag har en knäpp huvudvärk just nu.
Men det fixas lätt med lite frukost! Åh, nu när jag skrev frukost så blev jag suuuuupersugen! Så nu måste jag skynda mig! Haha!
Idag ska jag inte göra nånting speciellt, städade ju rummet igårkväll, så det är lugnt. Becka kommer ju dessutom idag, så jag tror jag ska fixa lite inför vårat än så länge hemliga projekt! Blir nog super! Tror att jag ska leka lite med Cailey innan hon & Mathilda åker till Lisa, fast Sarah kan ju iochförsig hjälpa till en stund :] Sen ska jag nog försöka lära mig mammas symaskin! Det kan vara bra att kunna ;) Chilla ska jag också hinna med, oj vad mycket jag har att göra, bäst jag sätter igång! (A)
Bjuder på en vacker bild.
Ser ut som att jag inte har något hår, men wtf!

Vad gör ni idag? :)

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Godmorgon :D allt bra? :)

2010-07-29 @ 11:08:08
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0