torsdag ' help me i'm drowning ,

Sitter här i Martinas jättesköna soffa, med en varm dator i knät & myser i en stor hood efter en skön dusch.
Najsigt! Är hur trött som helst efter att ha jobbat & faktiskt börjat sju två dagar i rad. Okej, mitt eget val, men så mycket roligare, när man hinner vara med på morgonen och faktiskt ha något roligt att göra. Servera frukost och sånt :)
Snart ska vi nog dra oss mot sängen, jag håller på somna där jag sitter, haha!
Kanske blir att sova till en film, eller så sparar jag filmen till ihelgen då det verkar som att jag blir hemma ensam med Brons. De andra åker till Piteå på Summer Games. Oskar ska spela:)
Tråkigt att Victoria åkte hem igår, annars har hon kunnat hålla mig sällskap! Förstår henne att hon saknar sina vänner och sin lilla vovve, men drömma kan man ju alltid göra ;)
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, joo, jag blir nog hemma i helgen också så vi får väl slåss om Brons då? Blev några fler "måsten" men det löser vi nog...

2010-07-01 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0