torsdag ' we must've missed eachother ,

Lägg till Glee till min lista på serier-att-nörda. Vi har sett en massa avsnitt nu. Fortfarande lika bra!
Okej, enda haken är att det blir lite drygt att titta när man är trött. Vilket jag är nu.
Borde verkligen lägga mig tidigare ikväll än de senaste nätterna...
Imorgon är det fredag. REDAN! Känns som typ onsdag...:P
Oskar fyller 12, så det blir lite tårta och sånt. Jag som älskar tårta!!

Blev inget bad från båten. Jag & Mathilda körde till badstranden & doppade oss lite snabbt.
I början är jag alltid lite badkruka & fjantar mig & vågar nästan inte gå ut, men så fort jag
har doppat mig så blir det bättre, då kan jag bada hur länge som helst! :)


Lägger ut dagens låt imorgon. Har ingen idag :]

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0