vårat älskade band & vi :)

Hej hej, nu sitter jag och pratar med Idah i telefon<3
Vi pratar om massa saker, Mcfly och allt möjligt som kommer upp i våra hjärnor :)
Var egentligen tänkt att vi skulle ses ihelgen när jag lix var i stan, men på grund av olika omständigheter så blev det inte så.. Vilket är jättesynd! För jag vill verkligen träffa henne, bara vi. Och det vet jag att hon vill också! Men jag tror att hon ska komma till mig nästa vecka, då blir jag HAPPYFACE! :D
Här följer några snygga bilder på "vårat" band, som jag hittade via länkar från deras Twitter :)
ENJOY!:
Danny & Dougie - snygga posers ;)
Tom & Danny - writing a new song :)


Danny & Dougie -  just another airport :)


Tom - the coolest sleepingbag ever!


Harry - stuck in traffic between meetings.


Jag längtar tills ni släpper ert nya album! Det som ni säger kommer bli det bästa av alla. Jag längtar efter känslan att höra en låt som man  bara måste älska innan man ens hört andra ackordet. Känslan av att inget kan stoppa en, känslan av att leva. Det är musik för mig. Konst på lite olika sätt :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0