Vi har nästan just sett 'Jennifers Body',...

Vi har nästan just sett 'Jennifers Body', den var bra, faktiskt bättr än jag todde. Även om den handlade om en demon. Jag som inte ens ser såna filmer ;) Men jag gissar att det finns undantag överallt :) Becka sitter & bloggar, & eftersom det är i slutet på hennes datatid, så tänkte jag att jag lika gärna kan sms-blogga, när jag lix har gratis :D Imorgon åker jag hem, kring fyra. Möter Mathilda som ska åka med hem, kulkul, då slipper jag åka själv (A) Nu ska jag byta om & alldeles strax krypa isäng. Både jag & Becka är trötta som stryk. Sov sött så hörs vi imorn! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack :) !

2010-07-12 @ 21:48:03
URL: http://nelliiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0