onsdag ' i said no ,

Dagen har spenderats hemma.
Pappa väckte mig kvart i sju, tror att han glömde bort att jag är ledig.
Somnade ialla fall om och sen klev jag upp vid kvart över nio, då vi fick främmande.
En söt 8-månaders kille! Underhöll honom lite, sen somnade han i vagnen och vi andra hamnade ute på gräsmattan där vi drack kaffe och jag åt frukost i solen :) Mysigt!
Sen när han vaknat bestämde vi oss för att åka på Macken och köpa glass. Där blev det även lunch i form av en korv:) Det var INTE dåligt! ;)
När vi kom hem så satte jag igång och städade bilen. Inte jättenoga, men jag plockade bort allt skräp och sånt och dammsugade överallt.
Nu har jag just vikit bort massa kläder som låg på mitt golv. Jag har en tendens att flytta kläderna dit när jag haft dem på mig och när jag tvättat. Jag orkar oftast inte ställa mig och vika in allt i garderoben (A)
Sitter och dunkar Spotify samtidigt som jag försöker få i mig en halvliter vatten. Huvudet värker på grund av att jag drickit alldeles för lite.
Ska ha dessa på avslutningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0