onsdag ' world video premiere tomorrow ,

Min upppdatering är usel.
Men det beror på att jag är sjukt trött hela tiden.. Tror att det beror på järnvärdet, fastän jag äter mina järntabletter..?
Hursomhelst så imorgon jobbar jag sista dagen för veckan, (8-15). Åker sen hem till mamma & pappa ♥
Saknar Brons som ett tok!
Stannar hemma hela helgen & sen åker jag tillbaka till Martina & jobbar sista veckan. Skönt att jag är ledig sen :)
Hoppas bara vädret ger med sig så att vi får lite äkta sommarvärme! :)
Idag hälsade vi på hos gammelmormor, hon blev jätteglad & vi fick prata av oss lite, bakade även sockerkaka på jobbet. Gammelmormors recept :)
GOD! I miss that haircut..
BTW: THs video till Darkside of the sun (DSOTS) har premiär i morgon! CAN'T WAIT!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jaha, okej. Jomenvisst skulle jag kiunna det. Åker hem imorgon men efter helgen om du påminner mig kan jag börja lite smått :) HIhi

2010-06-23 @ 20:08:20
URL: http://louuui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0