lördag ' do you really want to go ?

Hej!
Dagen kan enkelt beskrivas med ett ord, slapp.
Jag har inte gjort något speciellt överhuvudtaget!
Jag vaknade första gången vid åtta imorse, men somnade om och
vaknade igen vid halv tio och sen halv elva. Vid halv tolv ringde Becka .
När vi lagt på så gjorde jag iordning frukost. Sent jag vet, men jag har inte ätit
mina vanliga mackor i veckan så jag tyckte det var dags :)
Såg ett avsnitt av One Tree Hill också, insåg hur bra det var.
Satt och sjöng i typ två timmar och sen blev det Tortellini till middag.
Tog ett härligt avslappnande bad och sen hamnade jag här, har just kollat på Bella & Tyra Show :)
Ändå duktig jag är som skriver ett så långt inlägg om en så innehållslös dag ;)
Har just svarat på lite kommentarer. Blir så glad när jag ser att det har ramlat in en! Fortsätt så, det är ju nästan det roligaste med bloggandet! :)
Justeja, glömde ju berätta att gårdagen spenderades hos Louise!
Vi hade riktigt trevligt med film osv! Jag hade mycket roligare än om jag
skulle suttit hemma, tack för kvällen!
Kom hem vid tio, sen tog jag en varm dusch, då nacken och huvudet värkte som skrutt. Sen
la jag mig i sängen och somnade på studs, najs! :)
Nu sitter jag och lyssnar på Idiot av Noll Disciplin, riktigt bra ;)
Puss!

Kommentarer
Postat av: tava ;*

sv; okej va bra:d

tack ! det är min med :D



one tree hill är mitt favoritprogram :D

2010-03-27 @ 19:32:20
URL: http://tavas.blogg.se/
Postat av: Louise

hihi, tack själv! vi båda hade ju ändå inga planer, eller hur? :) toppen!

2010-03-27 @ 20:59:47
URL: http://louuui.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fin bild :)



One Tree Hill är bäst.

2010-03-29 @ 20:54:29
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0